Selectează o Pagină

Comerţul electronic din România creşte din ce în ce mai mult iar magazine online sunt în continuă dezvoltate. Cu toate acestea încrederea cumpărătorilor este supusă unui mic gram de suspiciune.

Un magazin care se respectă şi care foloseşte ca metodă de plată cardul de credit, are nevoie de un certificat de criptare SSL care eficientizeză tranzacţia.

Informaţiile de contact trebuie afişate într-o pagină specială. Date precum numele firmei, numărul de la Registrul Comerţului şi codul CAEN, metodele de contact cât şi adresa sediului, sunt vitale.

Operatorii economici care administrează siteuri de e-commerce (comerţ electronic) sunt obligaţi prezinte pe prima pagină a site-ului (home page) un link către adresa oficială de web a Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro ( sursă )

Site-ul trebuie fie personalizat şi optimizat pentru desktop cât şi dispozitivele mobile. Aproximativ 40% din vizite sunt generate de pe mobil. Filtrele şi funcţia de căutare fie funcţionale. Nu uită de SEO şi e-mail marketing.

 Photo via Visualhunt