Cum sa ai un magazin credibil?

Comerţul electronic din România creşte din ce în ce mai mult iar magazine online sunt în continuă dezvoltate. Cu toate acestea încrederea cumpărătorilor este supusă unui mic gram de suspiciune.

Un magazin care se respectă şi care foloseşte ca metodă de plată cardul de credit, are nevoie de un certificat de criptare SSL care eficientizeză tranzacţia.

Informaţiile de contact trebuie afişate într-o pagină specială. Date precum numele firmei, numărul de la Registrul Comerţului şi codul CAEN, metodele de contact cât şi adresa sediului, sunt vitale.

Operatorii economici care administrează siteuri de e-commerce (comerţ electronic) sunt obligaţi prezinte pe prima pagină a site-ului (home page) un link către adresa oficială de web a Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro ( sursă )

Site-ul trebuie fie personalizat şi optimizat pentru desktop cât şi dispozitivele mobile. Aproximativ 40% din vizite sunt generate de pe mobil. Filtrele şi funcţia de căutare fie funcţionale. Nu uită de SEO şi e-mail marketing.

 Photo via Visualhunt

2 comentarii


  1. Si totusi, ceea ce ai scris mai sus nu inseamna ca ii da credibilitate unui magazin online. Pana la urma, acestea sunt cateva lucruri pentru siguranta clientului, nu pentru credibilitate. Cand e vorba de credibilitate atunci livram rapid, avem suport tehnic mereu, ne asiguram ca magazinul este perfect functional, mai facem o campanie pentru promovarea brandului, ne implicam in cazuri sociale si multe altele. Am fost administrator de magazine online multa vreme, si iti spun eu, astea sunt doar lucruri marunte, marute, neimportante pentru un client.

    Răspunde

    1. Răzvan, îți mulțumesc de completare. Mă gândeam să încep o serie de articole pentru magazinele online, de asta nu am spus tot. Asta a fost doar începutul. Nu am menționat acest lucru în articol, pentru ca nu știu când o să am timp să mă ocup 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *